fredag 3 juli 2009

Sommar

Temat i fredagens fotoutmaning är sommar... Härligt varma sommar! Då jag uppskattar solen och värmen, att vara tillsammans med min familj, äta solvarma bär, glass i stora lass och havet!Det finns givetvis mycket mer att vara nöjd och lycklig över när det är sommar - eller rättare sagt - att vara lycklig över alltid. Jag känner mig väldigt glad och lycklig över att jag har en trädgård där jag kan roa mig med mitt trädgårdsintresse... Där jag varje morgon när jag öppnar ytterdörren och släpper ut hundarna möts av en otroligt väldoft från alla blommor som visar sin allra bästa sida just nu... Underbart och är också en del av min sommar!

Ännu mera underbar sommar finns här:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka otroligt härliga sommarbilder.
Den glassen skulle inte smaka dumt nu *ler*.

Vad härligt med en trädgård och man
har mycket att vara tacksam över som
man kanske inte alltid tänker på.

Hoppas du får en härlig helg.

kram
strömma

christina sa...

Jordgubbar är favoriten på sommaren för mig med!!

NatureFootstep sa...

oj så mycket somrigt :) Kan jag få smaka glassen??

Cecilia Artista sa...

Härliga sommarbilder du visar. Och visst är naturen så underbar just nu - det är bara att släppa loss och njuta!

EnviroSheila sa...

Jordgubbar och glass... du är helt inne på mitt spår! Jag fick bara inte med vattnet som är pricken över iet ;)

AKO sa...

Den där glassen ser ju enorm ut! :D Tyvärr skulle jag inte kunna njuta av varken glassen eller jordgubbarna utan att få besvärliga efterverkningar eftersom jag är allergisk. Trist, men man vänjer sig.