lördag 18 juli 2009

Show me yours and I´ll show you mine 23

Beroende... Ja det är nog ett och annat man är beroende av utan att känna det som en belastning!? Men sedan jag nu varit duktig i 7 månader som rökfri så är mitt största beroende mina rosor i trädgården! På bilden ovan ser ni min favorit - whisky heter den och doftar ljuvligt! Man blir beroende av att kunna gå omkring i trädgården och stoppa näsan ner i de underbara blommorna och bara dra djupa andetag och njuuuuuuta... Underbart!!!

Titta gärna på mina rosor i sitt alldeles egna album - dofterna får vi föreställa er...
http://picasaweb.google.com/fototillvardags/RosorHosMig#

Här hittar ni fler som är beroende; http://wtfdcom.blogspot.com/2009/07/show-me-yours-and-ill-show-you-mine-23.html

10 kommentarer:

Annika sa...

En mjuk, skön bild av din vackra ros. De doftar ljuvligt... har harft näsan nära sådana här :o)

Sussa sa...

Guuuud vad fint!

O jo, du var med där! ;-)

Babbi sa...

den ser ut som den är gjord av siden...

Pennelina sa...

Jag delar ditt beroende:-) Visst är det härligt! Vacker bild:-)

Kram från Pennelina

whatthefuckdotcom sa...

7 månader! Grattis grattis, mitt rekord är 6 timmar, men jag ska jag ska ;) Rosor doftar ljuvligt... jag kanske ska ta och fimpa och använda de som ersättning... Väldigt vackert foto!

anemonen sa...

Grattis så duktigt av dig. Ett härligt nytt beroende är rosor.

Kvasthilda sa...

Vilken underbar färg! Min son o jag är två av få människor i världen som älskar orange av alla nyanser. O namnet :-)) Whisky, choklad o rosor. Hahhahaaa! Underbart :-))

Kvasthilda sa...

Glömde.... kikade in i ditt picasaalbum. Ljuvliga bilder!
Tack för att du delar med dig :-))

Unknown sa...

Verkar vara ett av de nyttigare beroenden.

Trevlig vecka!

Monica sa...

men vilken nydelig ROS ser ut som sammet ! Nyfiken på doften blev jag med