torsdag 2 juli 2009

Mina rosor

För er som känner mig är det ingen hemlighet att jag älskar rosor!? Jag har samlat till en egen rosenträdgård sedan jag jobbade på Fredriksdals friluftsmuseum. En rosenträdgård blir ju liksom aldrig färdig och komplett man hittar hela tiden nya sorter som man bara måste ha. Ja att samla på rosor väcker ett mycket stort habegär!!! Och man hittar alltid en plats för en inköpt ros!!!

I min förra blogg hade jag ett fotoalbum med mina rosor i trädgården - har nu skapat detsamma här; http://picasaweb.google.com/fototillvardags/RosorHosMig# Uppdateras med bilder efterhand som de blommar.

Håll till godo!

2 kommentarer:

Sussa sa...

Jag kan tänka mig att det doftar en del i din trädgård? De är verkligen vackra. Jag fastnade speciellt för mossrosen.

Kram på dej!

Berith sa...

Vilka underbara rosor !! Vad vackert det måste vara i din trädgår och vad gott det måste dofta hos dig =)

Ha en bra dag!
Kram Berith =)