onsdag 16 september 2009

Synd om mig idag!

Vaknade innan skam och insåg att halsen var torr som en öken - svalde - och insåg att nu hade jag sannolikt fått sonens sjuka! Ont i halsen och upp mot öronen, fryser och känner mig allmänt manglad... Har hjälpt sonen att göra toast på morgonkvisten - de ska ut och vandra idag med klassen. Själv ska jag ta ut hundarna och sen lägga mig igen - känner mig som en slagen hjälte! Dottern har sovmorgon så det blir en liten stund i alla fall under varma goa täcket...

7 kommentarer:

Berith sa...

Stackare !!
Jag skickar krya på dig kramar till dig !!! =)

Anette sa...

Aj då, inte så kul! Krya på dig! /Anette

Ps. det är jättesynd om dig förstås ;-)

KakanH sa...

Men kraken.
*kommer med tidningar och stoppar om täcket*
Något mer du behöver?
Krya på dig vännen.

Skogshuldran Titti sa...

Hoppas du mår bättre idag!
Om inte, får du vårda dina baciller tills de tröttnar och ger sig av...
Sänder en frisk barrskogsdoftande vind!

Berith sa...

Tittar in och lämnar en krya på dig kram =))

Hoppas att du snart är på fötterna igen , saknar dig på bloggen =)

babbi sa...

Hur är det damen? Är du nåt bättre? Eller har du fått svininfluensan kanske? :O
Krya på dig...kramen.

Anonym sa...

Hej vännen!!!
Äntligen är jag tillbaka här. Först var det semester å sen pajade modemet så mycket dator har det inte blivit. Tack snälla för du tittar till mej ändå. Men nu har jag fått ett lånemodem tills mitt är lagat.
Du har blivit sjuk ser jag. Det var då inget bra du. Men jag hoppas du kryar på dej fort igen. Du har så mycket fina bilder i dina bloggar. Jag njuter.
Som sagt krya på dej nu. Kram Tina