onsdag 23 september 2009

2 bilder från i söndags...

Tittar man på bilderna så skulle man kunna tro att de är tagna någon gång i somras - men de är faktiskt tagna i söndags den 2o september! En helt otroligt härlig sensommarsöndag!

Och jo jag lever ännu men det känns inte mer än så... Man brukar ju bli bättre efter hand men inte jag inte! Nu har jag dragits med den här skiten en vecka och nu har det verkligen brutit ut! Jag som alltid dricker min dagliga dos aloe vera gel och har hållit mig väldigt frisk med det men nu var det så många som behövde - ungar, hundar och kaniner och givetvis var lagret slut och det tar en tag innan den nya leveransen kommer... Så detta får väl räknas som lagen om alltings jävlighet!? Men det kunde vara värre!!!

Tack för alla goa kommentarer - de betyder så mycket och jag blir så glad att ni tänker på mig!

5 kommentarer:

grynet sa...

Stackare, vet hur det känns. har druckit aloe vera i över tre år nu. Funkar kanon mot magkatarr men fö ingen skillnad.

KakanH sa...

att du inte hojtade till. Jag har massor av flaskor hemma. Hade kunnat skicka över ett gäng.
Hoppas att du blir bättre snart.
Kram

Berith sa...

Vilka vackra sensommarbilder !! =)
Vi har verkligen haft en kanonhöst =)
Här har det blåst nordan idag och man har nästan kunnat känna lukten av snö i vinden =)))

Stackare som råkat ut för en sådan segdragen flunsa ..hoppas att det vänder snart !!
Jag blev så glad då jag såg att du varit in hos mig och lämnat ett "livstecken" =)))

Krya på dig vännen !!!
Kramen =)

Sussa sa...

Hej! Svar på din kommentar om träning med störning. Det finns ingen annan kurs som är BÄTTRE än detta i närheten. Tycker inte om tex Hundbiten som hävdar att hon kör med mjuka metoder men som jag hört för mycket skit om ... O jag är ju kaxig nog att veta vad JAG tycker så jag låter mig inte påverkas av dominans o liknade. :-) Jag har det som miljöträning kan man säga. Inga nya övningar utan bara sådant som hon kan hemma på "fast mark". O det gäller att observera o vara med o komma ihåg att nosandet troligen inte betyder att någon tappat godis ... De andra tränar på saker hemma som vi "lärde oss" förra veckan men jag tränar på sånt vi ska gå igenom nästa gång.

Bästa lösningen för oss just nu helt enkelt!

Så du behöver inte oroa dig att jag har bytt "lära" :-)
Krya på dig!

babbi sa...

Det måste vara flunsan du har åkt på!
Krya på dig...hörde att du pratade med brorsan idag :)
Verkligen fina bilder...rena sommaren som sagt. Det tackar man ju inte nej till....kram.