torsdag 24 september 2009

Inte influensa - men vad är det?

Vilken tur jag har som har er som ser efter mig! ;-) Ja jag är helt utslagen! Men influensa tror jag inte att det är för jag har inte feber och inte de andra typiska symptomen heller för detta. Däremot är jag fruktansvärt trött! Snuvig - jag nyser som en galning mellan varven. Nu de senaste dagarna har jag börjat kunna snyta mig... Då och då känns det som en öken i halsen men jag har inte alls ont i den. Det knakar i vänster öra när jag sväljer... Å så är jag helt snurrig när jag varit uppe en stund...

Ja nu vet nu hur jag har det... Sonen hade det först och blev frisk på 5 dagar. Det bröt ut på mig och dottern samtidigt förra tisdagen men hon är på bättringsvägen sedan helgen. Ingen av dem var så trötta... Så frågan är om jag har något annat också??? Ja den som lever får se!

1 kommentar:

Berith sa...

Stackare !!
Virus kan så så olika från preson till person...
Hoppas att du snart blir bättre , det tar på krafterna att vara sjuk.

Skickar kryapådig kramar !!=))
Ha en så mysig fredag du kan och orkar !!