torsdag 10 september 2009

En ros är en ros, är en ros...


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan jag har hittat din sida varit inne och kollat dina fina bilder ( den ligger som favoriter :)), men som du skrev så har det blivit mindre och mindre skrivande, man har fullt upp ändå.
Hoppas allt är bra.
Kram Mimmi

Unknown sa...

Hejsan.
har redan kollat in din sida flera gånger, du har fantastika bilder,jag har din sida liggande bland favoriter. Funderar på om man skulle fixa nån sida med alla fina foton man tar,nu när jag har ny kamera.
Ha det gott
Mimmi

Berith sa...

Dina bilder får mig alltid att tänka på olika saker =))
Denna vackra närbild får mig att tänka på på : Tro , hopp och kärlek ,men starkas av dem tre är kärleken =))

Ha en trevlig helg !!
Kram =)

KakanH sa...

du har lyckats igen. Vilken bild. För att inte tala om färgen på rosen.
Trevlig helg!