måndag 7 september 2009

Nu börjas det...

Började i förra veckan att dottern kände sig hängig och trött och nu är det min tur! Maja piggnade till i söndags igen så jag får hoppas att det inte är mer långlivat än så på mig heller! Det är ju så trist när de där tråkiga förkylningarna börjar! Har redan ökat på min dagliga dos av aloe vera gel inför hösten och har tagit ytterligare en extra skvätt de senaste dagarna... Bästa att vara förberedd!

Idag skulle det väl inte bli något höjdarväder men vad jag hörde så skulle det bli riktigt kanonväder fram i veckan... Efter helgens höstrusk så kan det ju vara skönt med lite sommar igen!

3 kommentarer:

Berith sa...

Oj , hoppas att det inte blir en långdragen förkylning !
Det är så jobbit att vara förkyld , det tar verkligen på krafterna...
Du får bädda ner dig och mysa och ha en riktigt återhämtningsdag idag ! =))
Krya på dig kramar till dig vännen !! =))

KakanH sa...

Jag har oxå ökat på aloe veran. Det är ju lika säkert som amen i kyrkan att förkylningarna kommer på hösten när skolan börjar och sen med den nya influensan är det lika bra att gå ut hårt. ;)
Kram

Berith sa...

Hoppas att förkylningen inte slagit klorna i dig !
Ha en bra dag!
Kram =)