lördag 19 september 2009

Å inte har jag blivit bättre...

Mår inte ett dugg bättre - snarare tvärt om! Men det är bara att bita i det sura äpplet och masa sig iväg och hålla kurs! Nöden har ingen lag när man är egen... Men det är strålande vackert höstväder så jag inbillar mig att det inte kan bli värre i alla fall!? Känns skit bara att uppleva detta vackra väder från sängen... För när jag väl haft min kurs så stupar jag och sover bort ett par tre timmar...

Men det finns värre sjukor man kan få så man ska inte gnälla för en förkylning! Fast det är synd om mig och det känns bra att ni hjälper till att upprätthålla den känslan!!! ;-)

8 kommentarer:

Anette sa...

Å din stackare som är förkyld i detta sköna väder! Själv har jag ju bara ryggskott! Krya på oss!! /Anette

Berith sa...

Det är verkligen synd om dig som ligger sjuk i detta underbara höstvädret !!
Hoppas du snart blir frisk igen =)
Skickar krya på dig kramar !! =))

babbi sa...

Är du fortfarande risig? Lär ju inte bli bättre av att du måste jobba....men ibland har man inget val!
Krya på dig...jag mår uselt jag med, men av andra orsaker. Ha det bäst!

babbi sa...

Jag igen...det är en ny tävling hos Gun Legler. Vinnare ska dras nästa söndag, om du vill vara med.
http://www.123minsida.se/InVision/
Ett inlägg i hennes GB bara som förra gången.

Berith sa...

Tittar in och lämnar krya på dig hälsningar !!
Kramen =)

Pisan sa...

Hur går det med förkylningen? Hoppas du blivit bättre. KRAM!

Sussa sa...

Hoppas du mår bättre!

Skogshuldran Titti sa...

Seg förkylning du råkat ut för...
Men till slut ger den sig, för det gör de alltid!