söndag 23 augusti 2009

Tack för en andra blomning!

I somras när kaprifolen blommade var jag i Karlskrona och missade därför både blomprakten och den underbara doften. Men det är faktiskt några blommor på den nu och de sprider en sådan otrolig väldoft om kvällarna så man vill knappt gå in! Trots att det är kyliga augustikvällar här så försöker jag ha fönstret öppet i det längsta - allt för att njuta av kaprifolens underbara doft...

Jag tog en del bilder i somras - den 21 juni för att vara exakt - föreställ er doften och njut!
http://picasaweb.google.com/fototillvardags/Kaprifol#

2 kommentarer:

Babbi sa...

Tack för den lilla sången :) Ingen fara...alla vet om det. Både på FB och på Spacet eftersom mitt datum finns utsatt. Har just haft vänner hemma och kl 18 kommer bror m familj. Sen hoppas jag att inga fler kommer. På söndag kommer syrran som är på Mallis just nu...Ha en bra kväll...Kram!

Berith sa...

Mmmmm...jag känner doften ända hit upp till de norrländska skogarna !!
Ha en mysig kväll vännen =))
Kram =)