tisdag 25 augusti 2009

Snart kändis!!! *lol*

Jag har blivit tillfrågad om jag är intresserad att det skrivs ett reportage om mig och lite av min hundverksamhet. Allt detta spännande ska ske kommande helg... Pirrigt värre! Jag har fått mig tillsänt en del frågor via mail som jag nu går här och funderar på... Imorgon ska jag träffa 2 av mina "gamla" kursare så vi får träna lite och snacka oss samman... Ja jösses det är mycket man ska vara med om i livet! *fniss* Lyckosparkar emottages tacksamt!

7 kommentarer:

Sussa sa...

LYCKA TILL!

Du är värd all uppmärksamhet!

Var kommer jag att kunna se detta?

KakanH sa...

Klart du får lyckosparkar i mängder från mig!!! :D
Kul att du får vara med, nu får du se till att "sälja" dig bra som mannen min sa.
Lycka till! Jag hoppas att det blir jättebra.
Kram

Anette sa...

Spännande! Här får du en *lyckospark*. /Anette

Berith sa...

Här kommer både lyckosparkar och lyckokramar till dig !!=)
Vad roligt !!
Blir gald för din skull !!! =)))

Ha en bra dag!
Kram =)

Berith sa...

Tittar in och önskar dig en trevlig helg !!! =)
Kram =)

Berith sa...

Saknar dig och dina underbara bilder här på din underbara blogg !! =)
Ha en skön lördag!
Kram =))

Anonym sa...

Hej! Tackar för dina besök hos mig... Men så skoj för dig... ett aldelles eget reportage... Spännande!! Sänder massor me lyckosparkar!!! Berätta gärna var man kan läsa storyn sen. Kram