måndag 10 augusti 2009

Precis som Madonna...

Bodde vi också på Radisson SAS under vår vistelse i Göteborg! Men vår svit var inte på 210 kvm. Skönhetsömnen var det inget fel på - där var svalt och skönt med luftkonditionering på rummet! Vi öppnade inte heller vår TV för sambon hittade inte fjärrkontrollen... Mig gjorde det inget för jag tittar i princip aldrig på TV. Jag kan inte minnas att något fattades på vårt frukostbord - där var allt och lite till! Och hade det fattats något så hade det ju inte varit hela världen att resa på sig och hämta eller be någon av personalen som hela tiden fanns till hands. Skillnaden är väl kanske att jag inte är någon divig stjärna...
Radisson SAS i Göteborg var ett trevligt hotell - centralt och bra - rekommenderas!

2 kommentarer:

KakanH sa...

ja frukost är det bästa med att bo på hotell. Annars trivs jag mycket bättre i husvagnen, där vet jag ju vart tvdosan är. ;)

marie sa...

de har det inte så lätt kändisarna.
vi kan ju gå ut och handla och promenera i storstan utan livvakter =)