torsdag 20 augusti 2009

Nu är det slut!

Ja i alla fall är sommarloven hos oss nu över och slut! Allvaret i 7:an och första året på gymnasiet är nu ett faktum! Å inte vet jag hur det har gått till men hösttröttheten som alltid brukar komma över mig har redan infallit... Trist! Men jag hoppas att den försvinner igen - det är så tråkigt att gå omkring och vara trött!

Ensam hemma och tyst i huset - hm var börjar jag??? Tvätteländet! Ja det får det bli! Det kan behöva fixas i tvätthögarna! Sagt å gjort...

4 kommentarer:

Anette sa...

Känner som du! Men jag njuter lite av lugnet så här i början. Har ju tre stycken hemma "för jämnan" och så är stor-grabben hemma på loven.
Men höstdeppen smyger sig så sakta på! Tyvärr! /Anette

Berith sa...

Ja nu är hösten på väg..men jag gillar denna årstid också , tända lampor i fönstren och alla ljuslyktor som jag har ett ex antal av ;))
Hösttrötthet lider jag inte av ...men däremot blir jag fruktansvärt trött då det blir vår av någon underlig anledning ..men jag ska ju alltid vara tvärt emot alla andra...hahah...

Ha en skön afton och en mysig kväll !!
Kram =)

Berith sa...

Tittar in och önskar dig en trevlig helg !!
Kram =)

Babbi sa...

Vilken härlig bild på vågen...aviiis...ja hösten närmar sig men än så länge har vi haft fina dagar. Dock ingen åska...vi hade en hård knall för några dagar sen. Med min tur så var jag nere i källaren på jobbet och trodde att det var nån som bankade på ytterdörren......så jag missade den :S
Ha en skön helg...sov så mycket du bara orkar ;)