tisdag 4 augusti 2009

Min vän

Denna sommar 2009 har nog slagit rekord i trevligheter! Jag har varit i Karlskrona och upplevde några mysiga dagar med mina vänner Sussa och Madde. Vi har varit ute på turné med familjen - Karlsborg, Norrköping, Jönköping, Gränna... På minisemester med min käre sambo... Och idag har jag träffat en riktig go bloggkompis - "Tiger" som av en speciell anledning var ner på mina breddgrader tillsammans med sin man. Att "Tiger" inte skulle vara trevlig och mysig fanns liksom inte - det var bara en kram och sen kändes det som vi känt varandra i 100 år eller så! Hennes man var precis lika trevlig!
Av olika anledningar så var det enklast att träffas på campingen där de har varit med sin husvagn någon dag... De bjöd på jättegod mat när vi kom - oj man blev såååå mätt i magen. Fram på eftermiddagen fikade vi på chokladtårta å sen på det kunde vi rullat där ifrån! Timmarna flög bara iväg och till slut styrde vi bilen hemåt! Jag har känt mig så glad och upprymd - tack "Tiger" en mycket trevlig och givande dag! Vi ses ju snart igen...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så kul du verkar haft och du kom i närheten av en husvagn ändå det va ju kul,Hoppas att smabon kollade noga så han blir lättare att övertyga.Jag förstår att det va kul att träffa Tiger.Och så har du varit på en av mina sommarfavoriter som är Karlsborg varför vet jag inte blev bara överförtjust för många år sedan måste vara kombinationen vatten och skog.Nä nu börjar oljan ta slut i min lampa så ja ser knapptr knapparna.Vi hörs
Kramizar från Agge och Campinghunden Ixxi

Berith sa...

Vad trevligt!!
Det är alltid roligt att träffa go´a bloggvänner i verkliga livet också =)

Ha en bra dag!!!
Kram =)

marie sa...

vad kul att du har haft det trevligt =)
jag har haft det trevligt med näcken jag....vi har bara dansat, inget annat =)

Berith sa...

Jag förstår precis hur du menar =)
Tre av mina bloggvänner känner jag i det verkliga livet , men vi kände varandra innan bloggen....då vi är släkt på ett eller annant sätt ;)
Min dag har varit bra hoppas din varit lika så! =)
Ha en bra kväll =)
Kram =)

babbi sa...

Va kul....och att hon var ..."normal" om man säger så ;)hehehe....no offense Tiger;)

KakanH sa...

Babbi: det är lugnt. ;)

Det var verkligen supertrevligt. Mannen var rädd för att han tjatade hål i huvudet på dig. Men du ska veta att han lyssnade och upprepar för andra i vår omgivning. :D
Jag längtar till nästa gång!!
Kram

Berith sa...

Tittar in ochönskar dig en trevlig helg !!
Kram =)

Babbi sa...

Förbannad? Har du varit med om det?

Anonym sa...

Hej i solen!!!! Ja du nu har sommaren återvänt hit igen. Gott. Du har vart på resande fot en hel del ser jag. Det är mysigt på sommaren att röra på sej och komma hemifrån lite. Vi sticker till veckan nu. Ja du träffa bloggvänner det har jag också gjort och ska så göra till veckan. Skitt vad det ska bli mysigt. Konstig känsla det där när man ses eller pratar på telefon. Vissa känns det som man känt hela livet.
Blir så glad när jag ser du tittar till mej ibland. Jag är så slö på spaces nu. Men du vänta bara det kommer en höst å då är jag på G igen. Ha det nu fortsatt gott hos dej. Kram från Tina