söndag 30 augusti 2009

En enkel till centrum tack!

Patriks kamera är på garantireperation och jag tror han börjar få lite lätt abstinens!? Tyckte han kollade lystet på hennes kamera som var här igår och skulle skriva reportaget i hundtidningen... Ja som sagt nu är det gjort - framåt vårkanten kommer resultatet i Härliga Hund. Ser ut som jag ska vara med i ännu ett hundreportage i samma tidning... Alldeles fasligt rent vad man håller på med populära aktiviteter.

Det har inte blivit av att vi stuckit ut på några fotorundor på sistone - inte så kul för sambon som spänt väntar att få tillbaka sin värstingkamera. Själv har jag många sommarbilder att gå igenom och kunna använda... Men man är ju alltid sugen på nya!

Ibland saknar jag att blogga så som jag gjorde förr - då skrev jag varje dag - ibland t o m flera gånger om dagen om det som hände omkring mig i mitt liv. Tyvärr är alla personer inte sunda helt rakt igenom och det är bara att inse att vissa människor snackar mest skit! Konstigt bara att de orka engagera sig i en massa skitsnack via nätet... Ja ja - vissa vill väl vara i centrum och struntar i om de gör andra ledsna...

1 kommentar:

Berith sa...

Vad spännande ..den tidningen läser jag..skallhålla utkik framåt vårkanten ;))
Tråkigt det där du skrev om "vissa"..de finns överallt ..både här och i det verkliga livet...men här på nätet kan de gömma sig bakom "anonym"..tyvärr..
Tråkigt om det gör att du tappar lusten för bloggandet =(

Du har en mycket trevlig blogg och jag blir glad varje gång jag tittar in här !! =))
Tack för alla fina bilder du delar med dig av !!
Ha en bra dag vännen !
Kramar =)