tisdag 3 november 2009

Nyanser...

Ja så ser det ut hemma hos mig...

5 kommentarer:

KakanH sa...

Våra träd är betydligt mer avlövade. Jättefin bild. Jag blir sugen på att hoppa in i den och ta en promenad. ;)

Marie sa...

Ja du skulle varit med för det var precis det vi gjorde! Lärde dessutom 2 hundägare att spåra... Tur vi gjorde det i förmiddag för nu har det börjat blåsa upp rejält!

Nu ska jag bara ha det gott inomhus i värmen! ;-)

Marie sa...

Oj vad blad ni har kvar!!! här är det snart tomt på grenarna :( Skulle ha vallat idag men det blir ju mörkt redan vid 16 så det blev inget av. Roligt med tisdagstemat. Jag hoppade på det också. roligt att ha ett tema i bakhuvudet då man fotar.

Ha det så gott i höstkylan

Kram Marie

Lotta sa...

Vilken Kalasbild!!!!! fantastiskt vackert så snyggt fotat.
Ett härligt djup fint komp.
Kramizzzzzz

Marie sa...

Tack snälla Lotta! ;-) Det är en sådan bild som jag bara själv gillade så fort jag såg den...