måndag 9 november 2009

Måndagstema - Musik

Utan musik stannar mitt liv! Det första jag gör på morgonen är att sätta på radion och det sista innan jag lägger mig är att stänga radion! Jag älskar musik - kanske inte allt, det finns ju gränser - men mycket av olika slag lyssnar jag gärna på!

Bilden som är med här i måndagens fotoutmaning är tagen i Köpenhamn på en konsert med de svenska rockbanden Sabaton och Hammerfall! Konserter, att uppleva musik live är häftigt!

Här är mer musik! http://mandagtema.blogspot.com/

9 kommentarer:

Rimkogeren sa...

SMUKT FOTO - Jeg kan næsten høre musikken.

Turid Holm Flaa sa...

Stilig bilde, og å være på konsert med et band man liker og gode venner er noe jeg gjør altfor lite.

Petunia sa...

Ja, det skulle vært lyd til det bildet ditt....blues!!!

Marie sa...

Urläckert!!!

NUSSE sa...

I hear you sister! Hører på musikk dagen lang selv -hva hadde vel livet vært uten?

Ha en fin kveld :-)

Lotta sa...

En helt fantastisk bild Detta tema var jättesvårt tycker Jag vet inte vad för bild jag skall ta men det löser sig nog.
Härlig blogg om klippning brillor och allt ha det super Nu skall hag kolla vidare.Kramizzzzz

Mona sa...

Urläcker bild! Att lyssna på musik live är en upplevelse för både kropp och själ.

Melusine sa...

Stilig bilde! Konserter gir fine opplevelser, men sannelig er det lenge siden jeg selv var på en...

Ha en fin dag :)

Anonym sa...

Bildet viser oss en herlig stemning som bare musikk klarer å få frem. Stilig bilde!
Ha en fin dag