fredag 5 juni 2009

Vila

Oj - idag är det fredag och dagens tema är vila. Det är ett bra ord för det tycker jag om - både mycket och länge!!! Fick en idé när jag först läste men tänkte att det är kanske inte precis någon större fotosensation - sambon som sitter och vilar i en stol...

Men sen kom jag på!!! När vi var på Sofiero Slott i lördags så satte vi oss för att vila benen efter att sprungit upp och ner i ravinen och tittat och fotograferat rodondendron. Det var en sådan fin och mysig bänk som gick runt hela trädet - vi slog oss ner i den ljuvliga skuggan under äppelträdet...

http://fredagsfoto.blogspot.com/
Inget går upp mot att vila i skuggan under ett äppelträd! Därför blir detta mitt bidrag till dagens tema!

1 kommentar:

Sumpan sa...

Synd bara att det blivit så förbaskat kallt....ingen njutning att sitta under ett äppelträd nu!
Men värmen kommer väl tillbaka hoppas jag...