tisdag 16 juni 2009

En ros är en ros, är en ros, är en ros

Min mor frågade om jag ville följa med ut på några ställen, hon skulle handla blommor... En sån otroligt dum fråga!!! Inget jag kan tacka nej till i alla fall! Tur det inte var något tungt vi handlade och packade in i mors lilla bil! Det slutade med att bilen blev helt överfull av blommor! De på bilden är mina inköp...
Var även ett besök på Flora Linnea på Fredriksdal i Helsingborg - bara helt underbart! Jag gick och insöp rosdoften gång upp och gång ner - kom på att jag hade kameran i väskan... Där var hur många blommande rosor som helst - jag tog inte kort på alla! Men många bilder blev det! Har gjort ett eget album till dem - sorterar där efter hand senare. Titta gärna och låtsas att ni känner doften!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!!
Bra du lär mej hur jag ska göra jag är ju inte så haj på data vet du. Förstår du njöt av alla fina blommor du och din mamma fick se. Du jag kan känna doften när jag ser på dina bilder.
Nu var det snart helg då. Hoppas du ska ha nått riktigt mysig för dej.
Vi ska tillbringa den med vänner och på söndag kommer vår älskade Lene hem. Du kan tro det blir en jättebra midsommar.
Njut nu och roa dej.
Kram från Tina

Babbi sa...

Bara om du också ligger sömnlös! Utifall att vi inte hörs nåt innan så ha en go midsommarhelg! Kram