fredag 19 juni 2009

Midsommarafton


Åska, regn och kallt - det är midsommar det!!!

5 kommentarer:

Eva-Lena sa...

WOW, vilka härligar jordgubbar. Här har vi haft det rätt mysigt mellan regnskurarna.

Ha en fortsatt skön midsommar helg!!

marie sa...

ingen midsommar utan regn =)

nu har jag beställt boken, får den nog till veckan...tack för tipset =)

ha en fortsatt glad midsommar.

Sussa sa...

Men Marie! Hur många gånger ska jag BEHÖVA SÄGA att du ska flytta till Ronneby?
En kort regnskur, mulet blandat med ganska stora solpauser. O vi har jordgubbar (o jordgubbskaka som du vet :-D ) o midsommarstång ... Hundar som dina kan umgås med ... Nej, nästa midsommar MÅSTE ni fira här!

Sussa sa...

Du Marie, jag hade ju tänkt att vi skulle vara här hemma hos mig. Där hundar FÅR skälla - så slipper vi ;-)

DU kan vara orsaken till att jag slipper det umgänget nästa år.
O vi kan ändå både klä midsommarstång, käka jordgubbskaka o ha fint väder ;-)

Berith sa...

Tack för ditt besök hos mig och för din kommentar =)
Jo , jag är nog en riktig burksammlare ;)
Och det lär nog bli en hel del filosoferande i min oas =)

Du har verkligen en fin blogg med underbara bilder =)

Ha en god forstättning på denna midsommardag !! kram Berith =)