onsdag 10 juni 2009

Rak röd tråd 1

En ny spännande fotoutmaning - jag bara hoppas att jag begript detta rätt och gjort som det var tänkt! Spinner vidare på båt och vatten. På min bild är det ett för dagen ganska ogästvänligt Öresund som trafikeras av massor av båtar dygnet runt. På bilden är det båten mellan Köpenhamn och Oslo som seglar förbi vid 19-tiden varje dag.Oslobåten seglar i ensamt majestät ut mot Kattegatt och in i världens regnoväder på sin väg mot Norge...

Här finns fler trådar; http://filmtvmusikautografer.blogg.se/2009/june/rak-rod-trad-1.html

2 kommentarer:

marie sa...

nästa år går robert ur 9:an =)
men tänk när det är amandas tur, på en del skolor ska det vara balklänningar.

så fint var det inte när jag gick ur 9:an....men nu var det i torsby=)
slitna träskor, slitna jeans och en sliten jeansjacka.....och ett ton hårspray i håret =)

ha dä bra

Marie sa...

Stoooor båt har du lagt upp. Jag fortsätter på detta.