måndag 7 juni 2010

Väldoft

Jag jobbar ihärdigt på att skapa en doftträdgård - vilket man inte precis gör på en kafferast men lite då och lite då gör ju att man hela tiden kommer en bit på väg... ;-) Inspirationen är dock inte så stor för närvarande på grund av en envis huvudvärk som hållit på i flera veckor. Besök i trädgårdsbutiken i helgen resulterade i 10 syrenplantor och 10 andra häckplantor som jag nu inte minns namnet på... Ja men visst är jag hopplös! Men det blir säkert bra när det väl blir färdigt!?

4 kommentarer:

Maria sa...

Mmm syrener som doftar så ljuvligt och som är så vackra... Så fint det ska bli i er trädgård med alla dessa plantor!
Jag hoppas din huvudvärk ger med sig, för att gå omkring med sådant är inte kul.
Krya på Dig!
Kramisar Maria

Berith sa...

Godmorgon vännen !! =))
Å så underbart med en doftträdgård =))
Nu blir jag allt lite orolig , du har väl varit till doktorn ??
Krya på dig vännen !!
Varma kramar från norr =))

Meg sa...

Vakre bilder, kan nesten kjenne duften.. Fin blogg!

Berith sa...

godmorgon vännen =))
Tittar in och önskar dig en bra dag och en trevlig helg , varma kramar =)