onsdag 2 juni 2010

Turistfoto med livet som insats...

Ja det är väl bara så att besöker man Falun så tittar man på hoppbackarna. En titt upp i backen och sen utöver kanten fick mig att inse att man måste ha en viss dödslängtan för att utöva denna sport!? Eller så har man en enormt stark önskan att flyga... Oavsett vilket verkar det helt livsfarligt!!! Bara titta på bilden nedan - det är vyn från kanten. I fredags och lördags konsertområde för RockstadFalun men normalt där man landar efter ett hopp. Hu jeda!!! Jag ryser bara jag tänker på det! Hej där nere!!!Dagarna i Dalarna var härliga men tog slut alldeles för fort! Tack vännen Marie för gästfriheten!

6 kommentarer:

Berith sa...

Godmorgon vännen !! =))
med min svindel skulle jag inte ens få för mig att klättra upp i hopptornet..hahahahah....jisses , får svindel bara av att titta på bilderna...hahah...

Då man har trevlig så går tiden alltid för fort ...tyvärr =)

Önskar dig en bra dag , varma kramar =))

Helén sa...

Jisses!!! Men visst skulle det vara härligt att kunna flyga =)
Kram

Berith sa...

Tittar in och önskar dig en riktigt trevlig och mysig helg vännen , varma kramar =))

Berith sa...

God morgon vännen =))
Tittar in och önskar dig en bra dag och en underbar vecka !! =))
Varma kramar från ett kyligt norrland ;))

Unknown sa...

Häftiga bilder från Falun! Ger en bra uppfattning om hur höga backarna är.
Ha en bra fortsättning på veckan!

Anonym sa...

Ja, hu ja... inte skulle jag våga kasta mig utför inte...