måndag 3 maj 2010

Kristianstad

Dags för sonen att besöka Pliktverket i Kristianstad. Under tiden han var där så tog jag, sambon och Leo en rejäl promenad. För Leo blev det en riktig upplevelsetur med att kliva upp i fågelobservationstorn - både höga och låga, träffa hästar, gå på broar och bryggor, undersöka ensilagebalar som prasslade i vinden... Han jobbade även som geodog och hämtade fram burken när varken jag eller sambon hade lust att åla oss fram på mage under en bro... Tack Leo du är en klippa!

Vår promenad där bland fåglarna tog nästan 4 timmar - framme vid bilen igen ringde sonen och var klar. Sen blev det hamburgare på Max - Leo fick en egen - 2 hamburgare i ett bröd. Smaskens!!!

3 kommentarer:

KakanH sa...

Det låter som en väldigt trevlig promenad.
Hur gick det för sonen?

Maria sa...

Vilken härlig promenad, och så många fina bilder det blev!
Jag hoppas det gick bra för sonen.
Ha de gott!
Kram Maria

Unni sa...

Hvilke herlige foto. Så skönt å gå på oppdagelses färd med hundene. Daisy og Lola er også glad i hamburger så Leo er ikke ensom. Jeg har åpnet en ny e- mail adresse med nytt space. Kanskje begynner jeg å blogge her ,som du.Jeg fikk problem med en som ligger,som et virus på min gamle e-mail. Dukker bare opp om jeg skal videre skicke filer. Grrr. Iallefall nye tag. Bellabild er med i mitt netverk så jeg fant deg igen gjennom hennes space. Min e- mail adresse er unnis@hotmail.se og space adress unni2.spacelive.se eller com. Har ikke lagt opp så mye ennå på mitt space og jeg kommer forelöpig ikk inn på mitt gamle. kan du sende et mail til meg så jeg kan sende mail til meg med adressen til bloggen din her så jeg ikke behöver å gå via Bella bild for å finne deg igen. Reneste skatte jakten for å finne sine gode kontakter igen. Håper det går bra med hunde treningen skulle så gjerne ha gått på kurs med mine to små. Lola har blitt så redd ved möte med nye hunder etter at hun ble angrepet, men i sin redsel er hun også kaxsig og Daisy forsvarer. Ha en god helg!Kram från Unni