torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!

På grund av allt som hänt under de senaste veckorna har jag inte varit så särskilt flitig här... Jag hoppas ni mina trogna vänner har överseende med detta!? Det känns så tryggt att ni finns där och håller allt flytande när man själv går ner för räkning.

Tack för alla underbara hälsningar! Nu önskar jag Er alla ett gott slut på 2009 - som i det stora hela varit ett ganska bra år! 2010 får gärna bli ännu bättre! Allt gott till mina vänner - Gott Nytt År!

6 kommentarer:

marie sa...

gott nytt år, önskar jag dej med.

Lotta sa...

Lilla vännen jag vet precis vad ni går igenom Ni har förlorat ett lite barn kan man säga så jag förstår er ...Nu hoppas jag att nästa år blir lite bättre vad det lider
så ha nu en så mysig kväll som det går att ha
Vi skrattade just åt vår lille going som inte finns här ibland oss men som gav så mycket den korta stund han var här
11 år är ju inte ett skit.Alldeles för kort men man får vara glad för det.
De har det sååå bra nu för de slipper raketerna ikväll ja Svante är ju döv så han klarar sig han med Det är bara Ture som får lida ....Kramizzzzz på dig och du....Vilken härlig isbild du har laddat med /Lotta

KakanH sa...

Klart jag finns här. Önskar verkligen att ni hade fått ett bättre slut på 2009.
Gott slut och Gott nytt

Anonym sa...

Ett gott nytt år önskar jag dig. Nu går vi mot ljusare tider
Kram Ebba

Maria sa...

Ett riktigt gott 2010 önskar jag Dig!

Det gamla 2009 slutade inte så bra, och inte heller böejar 2010 så bra. En tand gick sönder igårkväll, så på måndag är det bara att pallra sig iväg till tandläkaren för att bli X antal kronor fattigare :( Så sur och grinig för detta...

Ha de gott!
Kram Maria

Anonym sa...

Hej Marie!
Long time no see, men det är bättre sent än aldrig sägs det! En Jättestor kram kommer här och en önskan om ett underbart 2010 för dig och din familj!
Marita NR