söndag 3 januari 2010

Is i???

5 kommentarer:

Maria sa...

Härligt och läckert isvattenfall!

Precis just nu känner jag att det räcker med snö, is och kyla. Måste smälta det som hände igår eftermiddag , innan jag kan börja njuta av detta väder igen.
Ha de gott!
Kramisar Maria

Berith sa...

Har försökt läsa ikapp =))
Underbara bilder , du är verkligen en
mästare på fotografering =))
Ha en bra dag !!
Varma kramar =))

KakanH sa...

*burr* vad kallt det känns på bilden. Men en härlig bild är det, precis som vanligt här hos dig.

Maria sa...

Hej Marie!
Självklart uppskattar jag dina ord om bilderna som jag tog igår innan olyckan var ett faktum. Jag är på lite bättre humör nu än vad jag var inatt då jag skrev inlägget. Just då kändes det allt annat än bra. Nu vill jag bara veta om det blivit skador på bilen. Var lite svårt att bilda sig en uppfattning om det igår. Men den killen som kom och hämtade mig och körde mig till stan, han trodde inte att det skulle vara någon större fara. Så nu håller vi tummarna för det :)
Ha en fortsatt bra dag!
Kram Maria

Anonym sa...

O så vackra vinterbilder
Jag önskar dig en fin trettonhelg
kram Ebba