torsdag 28 maj 2009

Ny här!

Sedan 2005 har jag bloggat på ett annat ställe men har inte längre någon större lust att lämna ut information om min vardag, då det finns människor som å det grövsta missbrukat mitt förtroende.

Men jag tycker det är roligt att blogga och tänkte börja engagera mig mer i mitt fotointresse. Jag är endast en glad amatör som hittar motiv i de mest konstiga situationer ibland. Tar foto som jag själv gillar och bryr mig inte så mycket om vad andra tycker. Givetvis blir jag glad för goda kommentarer!

Jag har mina inspirationskällor, bl a Babbi, Agge, Marita och Lotta - deras fotokonst får mig att fullkomligt explodera i kreativitet...

2 kommentarer:

kylle sa...

Denna gillar jag, inte ofta jag såg dom i Torpet för där var mest skogsniglar.Kram Agge

ღ ℬabbi sa...

Cooool med den här bloggen...men jag fattar ingenting..var hittade du den? Jag har ju blogg här men jag visste inte att det fanns specifikt fotoblogg! Jag har ju lagt mina i en vanlig men det är så där, tycker jag!